Close

Δεν είστε ακόμα μέλος; Εγγραφείτε τώρα!

lock and key

Συνδεθείτε εδώ:

Σύνδεση

Ξεχάσατε τον κωδικό;

Σου “έπεσε”….η όρεξη…για γυμναστική;

Όταν είστε πιεσμένοι από χρόνο, δοκιμάστε παράλληλη προπόνηση -κάνοντας άσκηση δύναμης και αεροβική ταυτόχρονα- και θα βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα της.

 

Ερευνητές μελέτησαν 10 ενεργούς στην γυμναστική άνδρες που προπονούνταν τακτικά με βάρη. Κατά την διάρκεια της μελέτης, εκτέλεσαν τέσσερις διαφορετικές προπονήσεις: μόνο-αντίσταση, μόνο-τρέξιμο, τρέξιμο-αντίσταση και αντίσταση-τρέξιμο.

 

Η μόνο-αντίσταση και η τρέξιμο-αντίσταση, εμφάνισαν τα μεγαλύτερα αποτελέσματα στην κατανάλωση οξυγόνου μετά την άσκηση (EPOC ή αλλιώς “afterburn”), σε πρώτα 10 λεπτά μετά την ολοκλήρωσή της.

 

image

 

 

Μερικές από τις διαδικασίες που ανεβάζουν την EPOC αμέσως μετά την άσκηση είναι η ανασύνθεση του ενεργειακού συστήματος φωσφαγένης (ATP-PC), η περιφερική κυκλοφορία του αίματος, η αφαίρεση του γαλακτικού οξέως και η ανάκτηση της θερμοκρασίας των μυών.

 

Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας την προπόνηση τρέξιμο-αντίσταση, τρέξτε στον διάδρομο και μετά γυμνάστε το άνω μέρος του σώματός σας με βάρη.

 

Με εκτίμηση.

Κριαράς Νικόλαος.

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

 


Αφήστε Σχόλιο