Close

Δεν είστε ακόμα μέλος; Εγγραφείτε τώρα!

lock and key

Συνδεθείτε εδώ:

Σύνδεση

Ξεχάσατε τον κωδικό;

muscular-system

Πώς θα αντιμετωπίσετε τον μυϊκό εκφυλισμό.

Τα λιπαρά οξέα τύπου Ω-3 που υπάρχουν στα ψάρια μειώνουν τα επίπεδα τριγλυκεριδίων, βελτιώνουν την ευαισθησία του οργανισμού στην ινσουλίνη και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και την εμφάνιση συγγενών καρδιακών παθήσεων. Μία έρευνα που έγινε σε ποντίκια έδειξε επίσης ότι αυτά τα λίπη μπορούν να βελτιώσουν την διαδικασία της μυϊκής ανάπτυξης. Σε ποντίκια για [...]

διαβάστε περισσότερα
bathingsuitpic2

ΟΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ.

Το πανεπιστήμιο του San Diego διεξήγαγε μελέτη για την ανάλυση 13 από τις πιο κοινές ασκήσεις για κοιλιακούς προκειμένου να τις βαθμολογήσει, από την καλύτερη ως την χειρότερη. Οι ασκήσεις που περιελήφθησαν στην μελέτη ήταν τα παραδοσιακά ροκανίσματα, τροποποιημένα ροκανίσματα, ασκήσεις σε ορισμένα μέρη του σώματος καθώς και ασκήσεις με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στο σπίτι [...]

διαβάστε περισσότερα
do-low-carb-diets-work

Oι χαμηλών υδατανθράκων δίαιτες..έχουν τα πρωτεία;..

Οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων και αυτές που είναι χαμηλές σε λιπαρά, λειτουργούν πολύ καλά για την απώλεια βάρους. Οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων είναι καλύτερες για την χοληστερόλη και ειδικά για την αύξηση της καλής χοληστερόλης ή της HDL (λιποπρωτεΐνη υψηλής πυκνότητας) έχοντας διπλάσιο σχεδόν βαθμό αύξησης από τις δίαιτες χαμηλών λιπαρών. Τα αποτελέσματα μιας διετούς [...]

διαβάστε περισσότερα
bit d

Η βιταμίνη D, γνωστή και σαν βιταμίνη του Ήλιου.

Η βιταμίνη D, γνωστή και σαν βιταμίνη του Ήλιου, βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει το ασβέστιο και να διατηρήσει τα οστά και τα δόντια δυνατά. Η έλλειψη βιταμίνης D συνδέεται με την περιοδοντίτιδα, τους χρόνιους πόνους στο σώμα, την οστεοπόρωση και την αδυναμία των μυών. Η ανεπάρκεια σε βιταμίνη D σχετίζεται επίσης με την [...]

διαβάστε περισσότερα
Halibut n Nappa C

Μακροβιοτική διατροφή, για μακροζωία και αναζωογόνηση του οργανισμού.

Η μακροβιοτική προέρχεται από τη φιλοσοφία της Ανατολής και βασίζεται σε διαιτητικές αρχές που εφαρμόζονταν πριν από χιλιάδες χρόνια, από τις πρώτες ανθρώπινες κοινωνίες, οι οποίες στήριζαν τη διατροφή τους αποκλειστικά στα λαχανικά. Προτάθηκε από τον Ιάπωνα φιλόσοφο Τζορτζ Οσάβα (1893-1966), στον οποίο αποδίδεται η επινόηση της επί των βάσεων μιας ιδιαίτερης ερμηνείας της παράδοσης [...]

διαβάστε περισσότερα
yoga-couple

Μήπως, ήρθε η ώρα για… YOGA;

Το 75% των ατόμων που κάνουν μαθήματα yoga πάνω από 50 φορές τον χρόνο, είναι γυναίκες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η yoga είναι μόνο γιʼ αυτές και ότι ένας άνδρας αθλούμενος δεν μπορεί να ενσωματώσει μερικά μαθήματα στο πρόγραμμα της προπόνησής του. Η yoga είναι μια πολύ αποτελεσματική καρδιαγγειακή δραστηριότητα. Βελτιώνει την ελαστικότητα των μυών και έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι διώχνει [...]

διαβάστε περισσότερα
li-pov-stress-food

Η δράση της ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ενάντια του άγχους.

Στην σημερινή εποχή, με τους γρήγορους ρυθμούς και την συνεχή πίεση λόγω των διαφόρων δυσκολιών και απαιτήσεων, η εμφάνιση του stress – έντονου άγχους, θεωρείται δεδομένη και δυστυχώς παραμένει για μεγάλο διάστημα.     Η διατροφή μπορεί να μετριάσει τα συμπτώματα της εμφάνισης του άγχους. Πριν αναφερθούμε εκτενώς στο ποιές τροφές, θεωρούνται περισσότερο ιδανικές για [...]

διαβάστε περισσότερα
images

Χτίσε τους μύες σου…με το συνένζυμο Q10.

Το συνένζυμο Q10 (CoQ10) αποτελεί απαραίτητη ουσία την οποία δυστυχώς χρησιμοποιούν πολύ λίγοι αθλητές. Το Q10 όχι μόνο βελτιώνει την καρδιακή υγεία, μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο, παρέχει αντιοξειδωτική προστασία και ενισχύει την μυϊκή αντοχή, αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει την μυϊκή διάπλαση και την μυϊκή δύναμη. Αυτό το πετυχαίνει με την μετατροπή περισσότερων μυϊκών ινών βραδείας σύσπασης [...]

διαβάστε περισσότερα
Fitness Series

Τελείωσες από το γυμναστήριο… τι θα καταναλώσεις;

Ολοκληρώσατε τη προπόνηση στο γυμναστήριο και δε βλέπεται την ώρα να φτάσετε σπίτι, θεωρώντας ότι τελειώσατε ? … νομίζεται ότι τελειώσατε !!!!…τα επόμενα 45΄ λεπτά πρέπει να καταναλώσετε το ¨μετά – προπονητικό¨ γεύμα, μην πάει χαμένος ο κόπος ! Το σώμα μας μετά την προπόνηση , έχει καταπονηθεί , έχει αφυδατωθεί, η τιμές του σακχάρου [...]

διαβάστε περισσότερα
86536868_child_fever

Η συμβολή της ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ στη θεραπεία του πυρετού στα παιδιά.

Ως πυρετός, καλείται η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος πέραν των φυσιολογικών τιμών. Οι φυσιολογικές τιμές, έχουν ορισθεί στους 36,5 βαθμούς Κελσίου με όριο +0,5 βαθμών Κελσίου. Μέχρι, την τιμή των 37,4 βαθμών Κελσίου δεν θεωρείται ανησυχητικό. Κατά τη φάση του πυρετού, ο οργανισμός μεταβαίνει σε ένα νέο στάδιο συμπτωμάτων τα οποία αν και επίπονα, [...]

διαβάστε περισσότερα
nursery-rhymes

Ζέστανε ο καιρός..και το παιδί μας…ζηλεύει τους καλοκαιρινούς πειρασμούς.. Τι να κάνουμε;

Αλλαγή καιρού και κατ’επέκτασιν αλλαγή συνηθειών. Πιο συγκεκριμένα, το παιδί μας, είχε συνηθίσει να παίρνει μαζί του στο σχολείο το τοστ ή κάποια τυρόπιτα. Όμως, με την άνοδο της θερμοκρασίας, όσο και να θέλουμε να του διδάξουμε τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και το ποιές τροφές δρούν αρνητικώς ως προς την υγεία μας, δεν θα [...]

διαβάστε περισσότερα
main

Η σωστή διατροφή των παιδιών για την υγιή ανάπτυξη τους.

Ο πρώτος χρόνος ενός βρέφους χαρακτηρίζεται σα μια περίοδος ¨ταχείας ανάπτυξης¨ και ο θηλασμός πάντα θα είναι ο ιδανικός τρόπος διατροφής για υγιή παιδιά. Το μητρικό γάλα περιέχει βιταμίνες, αμινοξέα και λιπαρά οξέα ευεργετικά για την σωματική αλλά και τη νοητική ανάπτυξη του βρέφους. Παρέχει επίσης , αντιβακτηριδιακούς και αντιμολυσματικούς παράγοντες, ενισχύοντας την άμυνα του [...]

διαβάστε περισσότερα
resveratrol

Σημαντικά οφέλη…από τη δράση της ρεσβερατρόλης.

Αν ανησυχείτε για την υγεία σας τότε σίγουρα γνωρίζετε την ρεσβερατρόλη. Πρόκειται για αντιοξειδωτικό που περιέχουν τα σταφύλια το οποίο παρέχει πληθώρα από οφέλη για την υγεία. Έχει επίσης δείξει ότι ενισχύει την σωματική αντοχή και συμβάλλει στην απώλεια του λίπους. Όλοι εκείνοι που θέλουν να αυξήσουν τον μυ τους, καλό θα είναι να γνωρίσουν [...]

διαβάστε περισσότερα
Mother's Hand Feeding Food to a Young Girl (13-14) Who Is Making a Face

Λάθος τρόποι για να μάθει το παιδί σου να τρώει σωστά!

Πολλοί γονείς για να τρομοκρατήσουν τα μικρά παιδιά τους να φάνε -αν φας όλο σου το φαΐ θα σου πάρω παγωτό- ή να τους απαγορέψουν κάποια πράγματα -δεν κάνεις να πιεις αναψυκτικό- χρησιμοποιούν λάθος μεθόδους και εκφράσεις. Αυτές οι λάθος μέθοδοι θα καταφέρουν να κάνουν το παιδί να έχει αρνητικές αντιδράσεις και να καταλάβει ότι ο γονέας [...]

διαβάστε περισσότερα
w1

Ανακάμψτε ταχύτερα !!!

Ερευνητές από το St Louis University χορήγησαν Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στους συμμετέχοντες στην έρευνα, προκειμένου να προσδιορίσουν τις επιδράσεις τους στην φλεγμονή μέσα στο σώμα. Ανακάλυψαν ότι μια δόση 2.000mg από το Ωμέγα-3 λιπαρό οξύ EPA (eicosapentanoic acid) και 1.000mg από το επίσης Ω-3 λιπαρό οξύ DHA (docosahexaenoic acid) ημερησίως και επί μια βδομάδα, μείωσε την ένταση του τοπικού πόνου που προκαλείται από την φλεγμονή που [...]

διαβάστε περισσότερα
banner 1

Ρωτήστε τον ειδικό

Έχετε κάποια απορία για την υγεία, την διατροφή ή το σώμα σας; Στείλτε μήνυμα στον διαιτολόγο μας για μία άμεση απάντηση!


Συνεργάτες