Αμερικάνικη εταιρία εσωρούχων κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της όταν στην καμπάνια της απέφυγε το photoshop και έδειξε πως είναι το πραγματικό μέσο γυναικείο σώμα. Αγαπήστε το λοιπόν!
Περίπου ένα χρόνο πριν, η εταιρεία ειδών ένδυσης, Aerie, σταμάτησε τις φωτογραφίες ρετούς των μοντέλων τους.
Η Διευθύνων Σύμβουλος, Jennifer Foyle ανέφερε σε δήλωσή της το 2014, “Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να ρετουσάρουμε την ομορφιά.”
Η εν λόγω κίνηση, απεδείχθη κερδοφόρα….
Να σημειωθεί, ότι οι πωλήσεις της Aerie αυξήθηκαν κατά 9% στο πρώτο τρίμηνο.
Στο δεύτερο τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 3%.
Στο επόμενο τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 13%
και στο τέταρτο 3ο τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 12% !!!
NewsDiet.gr
Μοιράσου το!