Close

Δεν είστε ακόμα μέλος; Εγγραφείτε τώρα!

lock and key

Συνδεθείτε εδώ:

Σύνδεση

Ξεχάσατε τον κωδικό;

Τι είναι η φυσική κατάσταση;

 

Η έννοια της φυσικής κατάστασης δεν είναι μονόπλευρη.

Δεν αρκεί μόνο να κάνουμε διατροφή ή μόνο να γυμναζόμαστε για να πούμε ότι έχουμε τη φυσική μας υγεία.

Υπάρχουν κάποιοι παράμετροι οι οποίοι παίζουν καθοριστικό ρόλο, όπου η μια επηρεάζει τις άλλες μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα.
Ώρα να τις αναλύσουμε:
1. Μυϊκή αντοχή, η οποία ενισχύεται με προπόνηση αντιστάσεων. Αερόβια προπόνηση χαμηλής έντασης με μεγάλη διάρκεια.
2. Μυϊκή δύναμη, η οποία χαρακτηρίζεται από υψηλή δύναμη. Αναερόβια προπόνηση υψηλής έντασης με μικρή διάρκεια.
3. Καρδιοαναπνευστική αντοχή, προσαρμογές του καρδιακού και του αναπνευστικού συστήματος, ενισχύεται με αερόβιες προπονήσεις.

4. Ευλυγισία, η οποία εξαρτάται απο την ευκαμψία και την ελαστικότητα. Η ευκαμψία είναι προκαθορισμένη απο τις αρθρώσεις και δεν μπορεί να αλλάξει, όμως η ελαστικότητα είναι συνδεδεμένη με το μυϊκό ιστό, όπου με προπονήσεις για αυξημένο εύρος κίνησης και διατήρησης τους.
5. Σύσταση σώματος, το σωματικός μας βάρος και ο λιπώδης ιστός μας πρέπει να είναι σε ιδανικά πλαίσια για την υγεία. Για αυτό εκτός απο την προπόνηση μας πρέπει να προσέχουμε και τη διατροφή μας.

 

physical-fitness-benefits-of-physical-activity-and-exercise-on-the-body-2474
6. Χαμηλό επίπεδο στρες, σημαντικό είναι να στρέψουμε την προσοχή κάπου αλλού και όχι στο στρες, αυτό μπορούμε να το καταφέρουμε με ολιστικά προγράμματα, προγράμματα διατάσεων καθώς επίσης και προπονήσεις πολύ υψηλής έντασης όπου μετά έρχεται η χαλάρωση.

 

Για να αποκτήσετε τη φυσική σας κατάσταση καλό είναι να συνδυάσετε όσες περισσότερες διαφορετικές μορφές προπόνησης και να βάλετε τη διατροφή στη ζωής σας…πολύ σύντομα θα νοιώσετε τη διαφορά.

 

NewsDiet.gr

 


Αφήστε Σχόλιο